http://www.glitter-graphics.com/images/empty.gif

♥ ♥

曹格
音乐
家人
逛街
哈拉
热闹
钢琴
看戏
上网
聊天
巧克力
what makes a person brave is not letting their fear stop them

02 September 2010

背叛!!

昨天
在fb看到有人post了某某东西
无尽的回忆勾起了我的心房
背板
隐瞒
欺骗
种种记忆都从我脑力闪闪的跑过..




我又哭了!!


该死!!
脆弱的眼泪



form 3~
朋友的隐瞒
让我感到失望
我不是怪他们
我只是觉得..我不被信任
我在他们心目中
还没有地位


这些朋友..他可能不是我人生中的知己
只是拿一刹那的陌生人



form 5
跟很多人吵架
但令我最伤心的是
竟然是从幼儿园认识到form5 ~而且是一直以来都同班的朋友
背叛了~可能他觉得那是小事?
但他答应了我,怎么可以这样
此时,我一点也不生气,我只是失望
我在他心目中,明显的跟那人的地位差很远
而那人..应该也没有比我认识他久吧???
算了!!



事发过后,他一通电话,sms 都没有!!
就连对不起也不说一声
这是让我觉得很火大的~
哇靠,算什么朋友?



不,应该是他一开始
没有把我当朋友看待吧?

为了这件事,我又哭了好久~
幸好那时有得去mssm ~xD
去找找那些朋友诉苦


我知道我的眼泪很脆弱
脆弱
是因为对朋友期望太高


2 comments:

Anonymous said...

pls dun twist the fact
ur fren already said sorry
if u wan some evidence, juz ask ur fren
u said u quarrel with a lot of people
this shows that your behaviour gt problem
believe me,if your behaviour do not have any problem, your fren won't like that
u know, most of your classmate din like u
this really shows that u have some problem
You said your fren treat u badly, then could u pls think about urself first b4 u blame for the others?
How u treat ur fren?? Omg...
U treat your frens also not good...
How they treat you well??
Pls think seriously...
Goodbye

winnie893 said...

Hey fren~tell u the true~my fren din say sry wiv me
Hence~actually jz 2 ppl only~xD
My classmate nt lìke me?hehe~i think no lor~
I treat my fren mayb nt gud ~bt i alway use my true heart 2 treat them..my eng damn bad~hope u understand ya~
Anyway~thx u~